КРАЩІ ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
м. ЧЕРКАСИ

Ярошенко Павло Володимирович                                                             

Черкаський колегіум "Берегиня"
Черкаської міської ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

 

Ярошенко П.В. має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «вчитель-методист».  За активну участь у розвитку національної освіти, впровадження сучасних методів навчання, активну роботу у виявленні й розвитку талановитих і обдарованих учнів Ярошенко П.В. нагороджений Знаком «Відмінник освіти України» (наказ № 599 від 24.09.1998), Грамотою Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації (наказ № 282-к від 24.12.2009), Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України (наказ № 23633 від 04.10.2012), Почесною Грамотою КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» (22.12.2016), званням «Заслужений учитель України» (2016).

 

Учитель систематично працює над підвищенням свого фахового рівня, займається самоосвітою, бере участь у роботі міського методичного об’єднання вчителів трудового навчання. Досвідом роботи ділиться з колегами міста, області. Постійно проводить відкриті уроки для вчителів міста, слухачів курсів післядипломної освіти педагогічних працівників. Ярошенко П.В. – член журі міської та обласної олімпіад з трудового навчання, член комісії департаменту освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації.

 

Із 2009 по 2016 рік його учні стали переможцями IV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з трудового навчання.


Бойченко Олег Васильович        

                                                     

Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 3
Черкаської міської ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Вчитель трудового навчання Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №3, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель – методист, керівник методичного об’єднання вчителів технічної праці м. Черкас нагороджений дипломом ІІ ступеня на Всеукраїнському конкурсі «Учитель – новатор» , Почесною грамотою Міністерства освіти і науки України.

Бойченко Олег Васильович відноситься до когорти вчителів, які постійно у пошуку нових форм та підходів у вирішенні проблем  матеріально-технічного забезпечення уроків, інформатизації проектної діяльності учнів, створення інтернет - спільноти творчих  вчителів (http://tehnologiya.at.ua) задля оновлення змісту предметів освітньої галузі «Технології». Створив та впровадив в роботу модель інформативно-матеріального забезпечення формування проектно-технологічної компетентності учнів (http://terpug.at.ua).

Олег Васильович бере активну участь у відборі обдарованих учнів на міських та обласних олімпіадах з трудового навчання як член журі, є генератором ідей у творчих пошуках переможців під час підготовчо-тренувальних зборів до ІV етапу Всеукраїнської олімпіади як представник творчої групи вчителів-методистів міста Черкас.

Бойченко О.В. - розробник власних сайтів для вчителів технічної праці . Він нагороджений сертифікатом за активну участь у роботі "Міжнародного союзу освітянських сайтів" (http://webkolo.clan.su), на яких пропагує активну життєву позицію щодо реформування змісту технологічної освіти школярів України, систематично відслідковує усі технічні новинки та ідеї щодо об’єктів проектування. Постійний учасник професійних дискусій на відповідних форумах (http://tehnologi.su), пропонує колегам апробовану на практиці, фактично-діючу систему організації матеріального забезпечення уроків технічної праці навчальних закладів на рівні України.


Кисленко Тетяна Леонідівна    

                                                             

Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 33

ім. Василя Симоненка
Черкаської міської ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Кисленко Тетяна Леонідівна 20 років працює учителем трудового навчання. Дипломант Всеукраїнського конкурсу „Учитель року — 2007", лауреат обласної премії ім. О.А.Захаренка, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, орієнтуючись на сучасні цілі системи освіти, ставить перед собою завдання навчити учня вчитися самостійно впродовж усього життя, ефективно використовувати отри­мані знання в практичному житті (професійному, громадському, влас­ному), постійно відчувати потребу у само­вираженні та самовдосконаленні.

Основна складова роботи учителя – впровадження інноваційних технологій навчання відповідно до сучасних потреб особистості, які дозволяють зробити кожен урок цікавим, дають можливість формувати ключові, предметні та інформаційну компетентності в учнів, розвивати їх творчі здібності та вміння, досягати творчої співпраці між учителем і учнем, підвищувати активізацію навчально-пізнавальної діяльності дітей. Її уроки – це уроки системного та комплексного використання інформаційно-комунікаційних, інтерактивних та проектних  технологій, які вміло поєднані з традиційними.

Практичний досвід Кисленко Т.Л. (розробки уроків, презентацій, програм для гуртків, календарне планування) неодноразово пропагувались на сторінках фахових журналів, на виставках  педагогічних технологій «Зернини досвіду» (міська) та «Освіта Черкащини» (обласна). Методичні матеріали учителя представлені в колекції цифрових ресурсів Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників.


Миронюк Катерина Валентинівна    

                                                             

Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 20
Черкаської міської ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Миронюк К.В., член Національної спілки майстрів народного мистецтва України , працює над педагогічною проблемою «Народне мистецтво як засіб розвитку творчого потенціалу учнів». Залучає дітей до розвитку надбань рідної культури, формує ціннісне ставлення до українських мистецьких традицій під час уроків та в позакласній діяльності шляхом упровадження музейної педагогіки.

Використовує інформаційно-комунікаційні технології  для інтенсифікації навчально-виховного процесу. Учителем створені мультимедійні презентації до уроків, завдяки яким можна показати учням зразки виробів для проектування, технологічний процес виготовлення виробу, поставити творче завдання та перевірити його виконання.

З метою популяризації власних педагогічних знахідок, зацікавленостіучнів до предмета, для учителів обслуговуючої праці та учнів створені Інтернет ресурси: