КРАЩІ ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
ДРАБІВСЬКОГО РАЙОНУ

Деркач Володимир Олександрович    

                                                             

Степанівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Драбівської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Головне завдання, яке ми стараємося ставити перед собою – це вчити вихованців учитися. Сьогодні практично не можливо уявити викладання трудового навчання без використання інноваційних технологій. І це не віяння моди, а потреба часу.

На власній практиці переконався, що інтерактивне навчання підвищує пізнавальний інтерес учнів, стимулює їх до самостійного мислення, прийняття рішень. А такі риси будуть корисними дітям і в їхньому самостійному дорослому житті.


 

Козоріз Петро Васильович    

                                                             

Перервинцівський навчально-виховний комплекс

"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад"

Драбівської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Ставлю перед собою головним завданням навчити дітей вчитися. Сьогодні практично не можливо уявити викладання трудового навчання без використання інноваційних технологій. І це не віяння моди, а потреба часу. На власній практиці переконався, що інтерактивне навчання підвищує пізнавальний інтерес учнів, стимулює їх до самостійного мислення, прийняття рішень. А такі риси будуть корисними дітям і в їхньому самостійному дорослому житті.

Протягом двох років працюю над вирішенням методичної проблеми «Використання інтерактивних технологій на уроках трудового навчання».

У своїй роботі надаю перевагу проектній діяльності, роботі учнів над проектами.


Макаренко Любов Станіславівна

                                                             

Драбівський навчально-виховний комплекс

"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім. С.В. Васильченка - гімназія"

Драбівської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

При підготовці і проведенні уроків широко використовую нетрадиційні методи навчання. Урок-гра, подорож, змагання, суд-це ефективні методи інтерактивного навчання.

На власному досвіді переконалася, що слід якнайцікавіше будувати урок, використовуючи при цьому компютерні технології, презентації, створювати ситуації, в якій учні відчувають себе дослідниками, конструкторами, технологами, формувати креативну особистість.

Працюю над методичною проблемою «Місце і роль трудового навчання у формуванні морально-духовних цінностей школяра». Трудове виховання спрямовую на розвиток свідомого ставлення до праці, формування творчої особистості, розвиток творчої думки, становлення професійних інтересів, виявлення здібностей у тих дітей,  яким важко показати себе на уроках.

У процесі творчого ставлення до праці прагну формувати в школярів такі цінні якості, як наполегливість, допитливість, самостійність, милосердя , доброзичливість, патріотизм.