КРАЩІ ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
ГОРОДИЩЕНСЬКОГО РАЙОНУ

Гадар Віктор Петрович    

                                                             

Городищенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3
Городищенської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Застосування методу фантазування:

  • 5 клас – виготовлення кухонних дощечок, іграшок (дельфін, курча, Буратіно),
  • 6 клас – виготовлення  із тонколистового металу та дроту підкладки під різець, рисувалки, вушка,
  • 7 клас – виготовлення точених виробів ( качалки, підсвічники, макогони),
  • 8 клас – виготовлення технічного проекту кутника-центрошукача та самого виробу.

Харченко Валентина Іванівна    

                                                             

Вільшанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Городищенської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Мета - виховувати всебічно розвинуту особистість, яка уміє виражати свій задум за допомогою малюнка, креслення, створення різних виробів, у тому числі зразків декоративно-прикладного мистецтва, удосконалює свої вміння, формує навички в роботі з різними видами інструментів.

При відсутньому матеріально-технічному забезпеченні, необхідно створювати оптимальні умови для розвитку кожного учня, дотримання правил безпечної праці і санітарно-гігієнічних вимог, економного використання матеріалів. Урізноманітнювати форми подачі навчального матеріалу, втілювати у свою роботу елементи інтерактивних технологій, налагоджувати диференційовану роботу з учнями. Через різні види трудової діяльності визначати інтереси, нахили, здібності учнів й проводити роботу щодо їхнього професійного визначення. Демонструвати трудові операційні прийоми, власним ставленням до праці заохочувати учнів, розвивати їх творчість, ініціативу.