КРАЩІ ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
ЛИСЯНСЬКОГО РАЙОНУ

Пасічник Валентин Михайлович    

                                                             

Лисянський навчально-виховний комплекс
"
Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 - гімназія"

Лисянської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Організація проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання з використанням інформаційних технологій.

Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес. Забезпечення належного рівня трудової підготовки з урахуванням особливостей праці в умовах різних форм власності на ринку праці.

 


Тернова Леся Олексіївна    

                                                             

Лисянськa загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2

Лисянської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Сьогодення вимагає від учителів трудового навчання вдосконалювати прийоми, методи, форми навчання. Для успішного досягнення цієї мети в навчальному процесі я використовую проектні технології. Особливими, з точки зору впровадження новітніх технологій, є уроки обслуговуючої праці, на яких учні повинні навчатися не тільки і не скільки виконувати певну роботу, а більш за все набути навичок праці і співпраці, визначити мотивацію діяльності, передбачити необхідний її результат та навіть розрахувати свої зусилля і витрати для вирішення поставлених завдань.

Використання новітніх педагогічних технологій на уроках трудового навчання, зокрема - методу творчих проектів, сприяє оволодінню учнями практичних умінь та навиків, розвитку їх творчого мислення та творчих здібностей, допомагає зробити заняття з трудового навчання цікавими та пізнавальними. Саме проектна методика навчання забезпечує спільну роботу вчителя та учня, задовольняє їх бажання працювати, підвищує продуктивність праці, спрямовує на самостійну розробку проекту, тобто створення виробу.
 


Підопригора Марія Валеріївна   

                                                             

Журжинецький навчально-виховний комплекс -
"Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів"

Лисянської районної ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Методична проблема, над якою працює молодий спеціаліст" «Впровадження компетентнісного підходу на уроках трудового навчання».

Прагне навчити дітей відтворювати навколишній світ, творчо мислити, уявляти, розвивати почуття доброзичливості, а також позбуватись негативних емоцій та переживань. Допомагає учням тягнутися до світла знань, вірить, що вони виростуть мудрими і творчими людьми, здатними утверджувати і примножувати добро. Особистим прикладом, поведінкою, способом життя намагається побудувати такі взаємовідносини у шкільному колективі, щоб кожна дитина відчула свою значущість, потрібність.  "Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень" – її професійне кредо.  Вихованці є однодумцями педагога, творцями власних життєвих успіхів і перемог.

Марія Валеріївна добре знає теорію і методику свого предмета, уміє працювати з різними художніми матеріалами, добре володіє майстерністю в різних видах і техніках декоративно-прикладного мистецтва.