КРАЩІ ВЧИТЕЛІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
м. УМАНЬ

Пензай Сергій Михайлович   

                                                             

Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

№11 ім. М.П.Бажана

Уманської міської ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Проблема, над якою працює Сергій Михайлович «Синергетичний підхід у навчальному процесі трудової підготовки школярів». Учитель вважає здійснення такого підходу є необхідною складовою інтеграційних процесів у освіті, зокрема в технологічній підготовці школярів.

В своїй професійній діяльності використовує принципи відкритості, самореалізації. В основу власної діяльності покладає розвиток нестандартного мислення, підвищення якості предметних знань, професійного становлення.

В проектно-технологічній діяльності широко застосовує синергетичний підхід. Учитель сприяє розвитку всіх рівнів пізнання вихованців, уміння міркувати, розв’язувати проблеми, націлює на критичне і логічне мислення, толерантність, технологічність у доведенні думки, поглиблює вміння працювати з інформацією.

Педагог приймає активну участь у освітніх Інтернет-заходах, має велику добірку друкованих праць в професійних журналах. Учні постійно стають переможцями міського етапу олімпіад з трудового навчання.


 

Літинська Лідія Станіславівна

                                                             

Уманський навчально-виховний комплекс

"Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №7 - колегіум" 

Уманської міської ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

 

Педагогічне кредо Лідії Станіславівни «Пошук – зміст мого педагогічного життя. Діяти, творити – означає жити».

Проблема, над якою працює учитель «Естетичне виховання та розвиток творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці».

Вважає, що кожна дитина талановита і неповторна, а тому намагається надати вихованцям можливість реалізувати свої потенційні можливості. Заняття проводить цікаво, на яких чітко організовує навчально-трудовий процес дітей, залучає їх до активної пізнавальної діяльності, намагається створювати ситуацію успіху, мотивує до саморозвитку, самовдосконалення. Їх діяльність оцінює з позицій оптимізму і позитивності, намагається допомогти повірити у себе, сформувати впевненість у своїх силах. Вихованцям завжди надає право вибору.

Має великий доробок друкованих методичних напрацювань. За визначні досягнення в професійній діяльності відзначена Почесною грамотою Управління освіти і науки Черкаської ОДА, грамотами відділу освіти Уманської міської ради.

Керівник творчої групи Уманського міського об'єднання вчителів обслуговуючої праці.

 


 

 

Кожевніков  Руслан Павлович

                                                             

Уманська загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів №3 

Уманської міської ради Черкаської області

 

Суть досвіду:

Проблема, над якою працює учитель  «Впровадження декоративно-прикладного мистецтва на уроках трудового навчання».

Досягнення учителя – це, насамперед, досягнення його вихованців, які неодноразово займали почесні місця на різноманітних конкурсах, змаганнях, виставках і олімпіадах.

Матеріали, які розробив Руслан Павлович на виставку педагогічних технологій занесено до каталогу кращого передового досвіду м. Умані. Він щедро ділиться своїм досвідом із учителями технічної праці міста на семінарах-практикумах, приймає активну участь у міських заходах, проводить виставки учнівських робіт.

Член журі І етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук.
 


 

Мороз Олена Олександрівна

 

НВК «Уманська міська гімназія –
школа естетичного виховання»  
Уманської міської ради Черкаської області

 

 

Суть досвіду:

 

Педагогічне кредо Лідії Станіславівни «Пошук – зміст мого педагогічного життя. Діяти, творити – означає жити».

Проблема, над якою працює учитель «Естетичне виховання та розвиток творчих здібностей учнів на уроках обслуговуючої праці».

Вважає, що кожна дитина талановита і неповторна, а тому намагається надати вихованцям можливість реалізувати свої потенційні можливості. Заняття проводить цікаво, на яких чітко організовує навчально-трудовий процес дітей, залучає їх до активної пізнавальної діяльності, намагається створювати ситуацію успіху, мотивує до саморозвитку, самовдосконалення. Їх діяльність оцінює з позицій оптимізму і позитивності, намагається допомогти повірити у себе, сформувати впевненість у своїх силах. Вихованцям завжди надає право вибору.

Має великий доробок друкованих методичних напрацювань. За визначні досягнення в професійній діяльності відзначена Почесною грамотою Управління освіти і науки Черкаської ОДА, грамотами відділу освіти Уманської міської ради.

Керівник творчої групи Уманського міського об'єднання вчителів обслуговуючої праці.