Головна » 2018 » Березень » 23 » Приєднуйтесь до обговорення
10:20
Приєднуйтесь до обговорення

Колеги, потребуємо вашої поради та допомоги.
Наразі в МОН, а точніше в Інституті модернізації змісту освіти, розробляють переліки обладнання навчальних кабінетів (майстерень). В тому числі і для нашого предмета. На основі цього переліку засновники шкіл зможуть закупляти відповідне обладнання. Цей перелік має дозволяти купити обладнання, яке потрібне вчителю для виконання програми. Варто долучитися до цієї роботи, щоб перелік був якісним. 
Є така думка. На першому етапі визначити розділи (зони, техніки обробки) за якими можна розділити загальний перелік обладнання навчальних майстерень. На другому етапі – наповнити визначені розділи змістом за категоріями: ручний інструмент, електрифікований інструмент, пристосування, матеріали. 
Отже розділи: обробка деревини, обробка металів та пластмас, обробка тканин, приготування їжі, …??? Чи по іншому?
В коментарях прошу обговорити запропоновані підходи до створення переліку та визначитися з розділами.

Дятленко С.М.

ПЕРЕЙТИ НА СТОРІНКУ ФЕЙСБУКА

Переглядів: 121 | Додав: KonSerg | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar